Załóż konto | Zaloguj

Randki i przyjaciele Kraków

Pani szuka pana (343)
Pani szuka pani (306)
Pan szuka pani (4187)
Pan szuka pana (1559)
Para szuka (609)
Promowane Pokaż tylko promowane ›
dzisiaj 13:43

Nie szukam kobiety o wyglądzie Barbie.Panie opisujące swoje walory fizyczne i szukające (pasożytniczego) ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Lokalne
Kraków
dzisiaj 13:43
Lokalne
Kraków
wczoraj 22:06

Szukam dziewczyny do 50 -80 km od Wolsztyna (możesz być też z innego województwa ,będziesz mogła zamieszkać u mnie ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Ogólnopolskie
Wolsztyn
wczoraj 22:06
Ogólnopolskie
Wolsztyn
wczoraj 18:07

Witam. Jak w tytule szukam mężatki,która chce się rozerwać i zapomnieć o związku. W towarzystwie miłego ,wesołego i ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Lokalne
Kraków
wczoraj 18:07
Lokalne
Kraków
28 sie 16:29

Miły , na poziomie , z klasą po 40 -tce , pozna w celach fajnego spędzania czasu, atrakcyjna dziewczynę z terenu ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Lokalne
Kraków
28 sie 16:29
Lokalne
Kraków
26 sie 19:03

Witam szukam fajnej dziewczyny na mile spotkania ☺

Randki i przyjacielePan szuka pani
Lokalne
Kraków
26 sie 19:03
Lokalne
Kraków
23 sie 12:43

malzenstwo 50 - 53 pani 168 - 72 mezczyzna 177 - 80 pragniemy poznac do przyjazni malzenstwo po blizszym poznaniu nie ...

Randki i przyjacielePara szuka
Regionalne
Nowy Sącz
23 sie 12:43
Regionalne
Nowy Sącz
22 sie 16:31

Poznam dziewczynę w wieku 20-30 lat z okolic Nowego Sącza, Krynicy, Gorlic, Tarnów, Kraków. Jestem dobrze zbudowanym ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Regionalne
Kraków
22 sie 16:31
Regionalne
Kraków
20 sie 10:47

Pragne zakochac sie nie wazne opakowanie lecz serce milosc wyrozumienie NIE wazne ile masz lat nie wazne ze masz dzieci ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Lokalne
Kraków
20 sie 10:47
Lokalne
Kraków
Pozostałe ogłoszenia
dzisiaj 17:13

realne spotkanie w samochodzie w krakowie

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 17:13
dzisiaj 17:12

cześć mam 24 jestem gejem, szukam fajnego, normalnego faceta

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 17:12
dzisiaj 17:11

Ja 53 lata dam...

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 17:11
dzisiaj 17:10

Poznam fajną dziewczynę do 32 lat. Jesli też nie masz co robić dziś wieczorem to pisz :) Na pewno znajdziemy wspólny ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Lokalne
Kraków
dzisiaj 17:10
Lokalne
Kraków
dzisiaj 17:09

Nawiążę znajomość z sympatycznym,wysokim,zadbanym ,kulturalnym Panem 40+/interesuje mnie tylko ten przedział ...

Randki i przyjacielePani szuka pana
dzisiaj 17:09
dzisiaj 17:06

Poznam niegrzeczną dziewczynę . Grzeczny ;-) 40 latek .

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 17:06
dzisiaj 17:05

Szukamy znajomości początkujący w tych kwestiach

Randki i przyjacielePara szuka
dzisiaj 17:05
dzisiaj 17:02

Witam was moje drogie jestem 30latkiem szczupły 65kg 175wzrost dobrze obda. .... szukam kobiety w wieku 25-60 lat. ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 17:02
dzisiaj 17:02

Hej mam 30lat 175wzrost 65kg szczupły niebieskie oczy dobrze obdarzony. .... szukam pary w dowolnym wieku . Napewno ...

Randki i przyjacielePara szuka
dzisiaj 17:02
dzisiaj 17:02

40latek spokojny,mily,w miare inteligentny,mieszkajacy i pracujacy w Krakowie zapozna puszysta,zadbana,pachnaca,milusinska ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 17:02
dzisiaj 16:59

witam jestem 24 letnia dziewczyna mieszkajaco na stale w krakowie od urodzenia. Cos o mnie:skonczylam dwie szkoly handlowe. ...

Randki i przyjacielePani szuka pana
dzisiaj 16:59
dzisiaj 16:48

Witam:) Zamieściłem sobie tu ogłoszenie i poczekam nawet 10 lat:)Są małe szanse,że tutaj znajdę właściwą osobę, ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 16:48
dzisiaj 16:45

Poznam kobietę,która pragnie zmysłowej,gorącej,ognistej znajomości,która pragnie czegoś fascynującego dla ciała i ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 16:45
dzisiaj 16:45

Jestem sympatycznym facetem poznam parkę do zabaw w trójkę mam 178cm 80kg krótkie włosy niebieskie oczy możemy się ...

Randki i przyjacielePara szuka
dzisiaj 16:45
dzisiaj 16:44

Szukam pięknych stóp :) proszę o kontakt

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 16:44
dzisiaj 16:43

Witam szukam dziewczyny która była by zainteresowana poznaniem fajnego faceta dyskretnego i przystojnego w celu nawiązania ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 16:43
dzisiaj 16:42

Cześć szukam samotnej kobiety może być mężatka jeśli chcesz zamienić samotność na coś wspaniałego na znajomość ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 16:42
dzisiaj 16:42

Cześć jestem Patryk :D Nie jestem typowym facetem, nie jaram się piłką nożną i nie piję piwa co piątek w barze ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 16:42
dzisiaj 16:34

niedoświadczonego z krakowa na realne spotkanie do 22 lat zapraszam

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 16:34
dzisiaj 16:26

parki na realne spotkanie zdecydowanej na zabawę w trójkę niczego nie wykluczam mam ochotę wszystkiego spróbować ...

Randki i przyjacielePara szuka
dzisiaj 16:26
dzisiaj 16:22

poznam Panią z krakowa i okolic aby miło spędzać czas jestem miłym i sympatycznym facetem mam 39 lat 178cm 80kg lubię ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 16:22
dzisiaj 16:22

poznam parkę ja 39 lat 178cm 82kg umięśniony krótkie włosy niebieskie oczy Szukam parki na realne spotkanie ważne ...

Randki i przyjacielePara szuka
dzisiaj 16:22
dzisiaj 16:20

znajdzie sie tu jakas szalona zeby wyjechac i stworzyc staly zwiazek ?

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 16:20
dzisiaj 16:00

witam wakacje się kończą, a to oznacza że w górach wreszcie będzie trochę luźniej. chcialbym więc wykorzystać ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 16:00
dzisiaj 15:58

Szukam dużo starszej od siebie kobiety mam 27 lat 182 cm wzrostu, waga 95kg. Moją wadą jest to że podobają mi się ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 15:58
dzisiaj 15:56

Witam my 37 / 40 poznamy parę w celu sympatycznego spędzenia czasu

Randki i przyjacielePara szuka
dzisiaj 15:56
dzisiaj 15:52

Cześć! Z tej strony pozytywny, fajny, inteligentny, wesoły facet. Jestem lekko po trzydziestce, wolny, kawaler, bez ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 15:52
dzisiaj 15:52

Ten gość na zd. szuka damy do towarzystwa w różne pory dnia i nocy. Restauracje, kawiarnie, teatr, jazz, wystawy, ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Lokalne
Kraków
dzisiaj 15:52
Lokalne
Kraków
dzisiaj 15:38

Hej, mam 25 lat. Wysoki, szczupły, dobrze zbudowany. Po studiach. Trochę nieśmiały. Szukam kobiety do związku lub ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 15:38
dzisiaj 15:38

Opis oferty: Szukam chłopaka który myśli poważnie o związku z drugim chlopakiem. Nie interesuje mnie przelotny ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 15:38
dzisiaj 15:28

Jak w tytule mam 24 lata, zajmuje się sportem,chętnie poznam miła parę dojrzała na mile spotkania. Jestem zadbanym ...

Randki i przyjacielePara szuka
dzisiaj 15:28
dzisiaj 15:28

Jak wyżej szukam starszej kobiety, kręcą mnie okrągłe. Ja jestem sportowcem, db zbudowany zadbany opalony, ciemne ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 15:28
dzisiaj 15:28

Jak wyżej . Poproszę o konkret oferty..

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 15:28
dzisiaj 15:24

Lubisz? Napisz. Cel wiadomy. Ja M 40 lat.

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 15:24
dzisiaj 15:24

Wczoraj dodałam wpis o tym że nie rozumiem niektórych mężczyzn.. bo dodają różne anonse.. ale po przeczytaniu ...

Randki i przyjacielePani szuka pana
dzisiaj 15:24
dzisiaj 15:17

Witam z miłą chęcią poznam kobietę , która czuje się samotnie na wspólne wyjścia kawę, spacer itd

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 15:17
dzisiaj 15:16

Mam 41 lat Nie szukam przygód, pragnę tylko poznać kogoś normalnego. Potrafię być szczery do bólu, wesoły i ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 15:16
dzisiaj 15:16

zainteresowany poznaniem pani kobiecej dojrzałej

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 15:16
dzisiaj 15:12

....sympatyczny, zadbany 42 letni mężczyzna, nie wysoki 171 cm, pozna dojrzałą kobietę do miłej , niezobowiązującej ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 15:12
dzisiaj 15:11

szukam fajnej znajomości , może coś więcej .Mile widziana normalność , wdzięk uroda... O reszcie porozmawiamy...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Lokalne
Kraków
dzisiaj 15:11
Lokalne
Kraków

Kategorie w Krakowie

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie