Wirtualna Asystentka/Zdalna Managerka/CEO
Kraków / Prądnik Biały Pokaż na mapie ›
Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Czwartek, 12 Czerwiec, 2025 14:23
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Współpraca biznesowa
Opis oferty
Cześć, jestem Aśka!Jestem autorką ebooka - Jak zorganizować pracę swoją i zespołu na odległość - czyli Vademecum zespołu rozproszonego!
Zajmuje się pomocą w sprawach związanych z pracami administracyjno-biurowymi i organizacyjnymi!
Przejmuje zadania i obowiązki wedle życzenia klienta a w dobie nieustannego braku czasu i nadmiaru obowiązków można powiedzieć, że WIRTUALNA ASYSTENTKA/Zdalna Managerka zajmuje się naprawdę wieloma sprawami.
· nie musisz zatrudniać dodatkowego pracownika,
· nie martwisz się o sprawy organizacyjne,
· skupiasz się tylko na tym co jest dla Ciebie ważne!
· Twój czas i zdrowie są najcenniejsze!
· nie martwisz się o zastępstwa, zwolnienia chorobowe i urlopy.
Przykładowe zadania:
Obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej oraz:
• Odbieranie połączeń przychodzących od klientów
• Odpowiadanie/przekazywanie wiadomości e-mail od klientów, partnerów i dostawców
• Umieszczanie notatek klienta w arkuszu
- Przygotowywanie projektów dokumentów oraz umów (np. regulaminy, uchwały, umowy, aneksy, zarządzenia)
- Kontrolowanie płatności od kontrahentów
- Wysyłka dokumentów
- Edytowanie i formatowanie dokumentów
- Wirtualne segregowanie dokumentów elektronicznych Opracowywanie raportów
- Punkt kontaktowy dla innych członków zespołu
- Przygotowanie oraz wstawianie ogłoszeń
- Uzupełnianie lub wprowadzanie danych do arkusza Excel
- Umawianie spotkań i przypominanie według kalendarza
- Przygotowanie lub odświeżenie prezentacji (Power Point)
- Opracowanie opisów produktów lub usług
- Wyszukiwanie informacji niezbędnych do prowadzenia biznesu (tworzenie baz danych) Wyszukiwanie dostawców, podwykonawców, pośredników)
- Zamówienia produktów przez Internet np. dla potrzeb biura Wstawienie ofert pracy np. OLX
- Segregacja nadesłanych CV
- Wykonywanie telefonów do kandydatów oraz umawianie na spotkanie – zdalne przeprowadzenie pierwszego etapu rekrutacji
- Zarządzanie Fanpage-m na Facebooku i Linkedin
Inne, np.
- sporządzanie harmonogramów pracy i list obecności
- działania oparte na zwinnych praktykach AGILE (SCRUM, KANBAN)
- obsługa floty samochodowej
- prowadzenie projektów i ich rozliczanie
- opieka nad przygotowaniem i przebiegiem spotkań
- obsługa rachunków (min. wprowadzanie przelewów, realizacja płatności, obsługa należności oraz wystawianie faktur)
- zdalny protokolant (posiedzenia dla Zarządów i Biur, sprawozdania z działalności, prezentacje.
Zapraszam serdecznie do współpracy!
www.wirtualini.pl
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.
Joanna Marcela
Konto prywatne
Na Lento.pl od 02 kwi 2022
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook