Wirtualna Asystentka/Zdalna Managerka/CEO
Kraków / Prądnik Biały Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Piątek, 14 Marzec, 2025 13:23
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Współpraca biznesowa
Opis oferty
Cześć, jestem Aśka!Jestem autorką ebooka - Jak zorganizować pracę swoją i zespołu na odległość - czyli Vademecum zespołu rozproszonego!
Zajmuje się pomocą w sprawach związanych z pracami administracyjno-biurowymi i organizacyjnymi!
Przejmuje zadania i obowiązki wedle życzenia klienta a w dobie nieustannego braku czasu i nadmiaru obowiązków można powiedzieć, że WIRTUALNA ASYSTENTKA/Zdalna Managerka zajmuje się naprawdę wieloma sprawami.
· nie musisz zatrudniać dodatkowego pracownika,
· nie martwisz się o sprawy organizacyjne,
· skupiasz się tylko na tym co jest dla Ciebie ważne!
· Twój czas i zdrowie są najcenniejsze!
· nie martwisz się o zastępstwa, zwolnienia chorobowe i urlopy.
Przykładowe zadania:
Obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej oraz:
• Odbieranie połączeń przychodzących od klientów
• Odpowiadanie/przekazywanie wiadomości e-mail od klientów, partnerów i dostawców
• Umieszczanie notatek klienta w arkuszu
- Przygotowywanie projektów dokumentów oraz umów (np. regulaminy, uchwały, umowy, aneksy, zarządzenia)
- Kontrolowanie płatności od kontrahentów
- Wysyłka dokumentów
- Edytowanie i formatowanie dokumentów
- Wirtualne segregowanie dokumentów elektronicznych Opracowywanie raportów
- Punkt kontaktowy dla innych członków zespołu
- Przygotowanie oraz wstawianie ogłoszeń
- Uzupełnianie lub wprowadzanie danych do arkusza Excel
- Umawianie spotkań i przypominanie według kalendarza
- Przygotowanie lub odświeżenie prezentacji (Power Point)
- Opracowanie opisów produktów lub usług
- Wyszukiwanie informacji niezbędnych do prowadzenia biznesu (tworzenie baz danych) Wyszukiwanie dostawców, podwykonawców, pośredników)
- Zamówienia produktów przez Internet np. dla potrzeb biura Wstawienie ofert pracy np. OLX
- Segregacja nadesłanych CV
- Wykonywanie telefonów do kandydatów oraz umawianie na spotkanie – zdalne przeprowadzenie pierwszego etapu rekrutacji
- Zarządzanie Fanpage-m na Facebooku i Linkedin
Inne, np.
- sporządzanie harmonogramów pracy i list obecności
- działania oparte na zwinnych praktykach AGILE (SCRUM, KANBAN)
- obsługa floty samochodowej
- prowadzenie projektów i ich rozliczanie
- opieka nad przygotowaniem i przebiegiem spotkań
- obsługa rachunków (min. wprowadzanie przelewów, realizacja płatności, obsługa należności oraz wystawianie faktur)
- zdalny protokolant (posiedzenia dla Zarządów i Biur, sprawozdania z działalności, prezentacje.
Zapraszam serdecznie do współpracy!
www.wirtualini.pl
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Joanna Marcela
Konto prywatne
Na Lento.pl od 02 kwi 2022
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook