Team Leader (Customer Service)

Dodane: Poniedziałek, 01 Grudzień, 2025  00:53

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Pracodawca: SalesHR

Opis oferty pracy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

- zarządzanie podległym zespołem obsługi klienta w tym szkolenie, motywacja, coaching, przekazywanie wiedzy
- prowadzenie codziennych odpraw, ustalanie podziału pracy w zespole
- tworzenie planu działania - procesy, urlopy, rejestracja czasu pracy zespołu
- obsługa niestandardowych zapytań z którymi zespół sobie nie poradzi
- identyfikacja usprawnień procesów i wdrażanie ich do działu CS
- wsparcie Head of Customer Service w jego działaniach

WYMAGANIA:

- Doświadczenie min 2 lata na stanowisu Team Leadera zespołu ds Obsługi Klienta lub pozycja senioralna Customer Service Specialist który zastępował Team Leadera w jego obowiązkach
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Umiejętność pracy na celach i pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość procesów obsługi klienta i umiejętność skutecznego ich wdrożenia
- Proaktywność, liderska osobowość, orientacja na klienta

OFERUJEMY:

- wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, otwartość na oczekwiania finansowe
- pracę w systemie : 3 dni z biura w Krakowie, 2 dni z domu
- dofinansowanie wakacji ( 2400zł )
- opieka medyczna Medicover, karta sportowa
- monitor, biurko, krzesło - do pracy w domu
- zniżki dla pracowników w sklepie internetowym
- wyjścia integracyjne
- młody zespół : średnia wieku 25 lat
- niekorporacyjną, przyjazną atmosferę pracy
SalesHR
Konto prywatne
Na Lento.pl od 28 sie 2019
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków