Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta (1/2 etatu)

Dodane: Czwartek, 07 Listopad, 2024  21:20

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Obsługa klienta / call center
  • Forma pracy:Część etatu
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Orzeczenie o niepełnosprawności
  • Płaca brutto min.:2350 zł
  • Płaca brutto max.:2500 zł
  • Wynagrodzenie:miesięcznie
  • Pracodawca: Bluecare Sp. z o.o.

Opis oferty pracy

Jako specjalista / specjalistka ds. obsługi klientów będziesz odpowiadać za przyjmowanie zleceń badań wody, komunikację z klientem oraz laboratorium a także za administrowanie zleceń.

Szczegółowe zadania w ramach stanowiska:

1. Rozmowy telefoniczne z klientami, którzy zlecają badanie wody
2. Obsługa skrzynki e-mail - odbieranie zleceń i przekazywanie ich do laboratorium, informowanie klientów o terminach poboru, przekazywanie raportów z wynikami badań wody
3. Obsługa systemu CRM Pipedrive (po przeszkoleniu)
4. Współpraca z innymi członkami zespołu - przekazywanie danych do administracji w celu wystawienia faktury VAT, przekazanie informacji o wynikach badań do specjalisty
5. Uzupełnianie wyników badań w Portalu Klienta BlueCare
Praca w trybie zadaniowym na 1/2 etatu w elastycznych godzinach pracy. Konieczna jest dostępność w godzinach od 8 do 16, żeby odebrać ewentualny telefon ze zleceniem badań. Pozostałe obowiązki, jak czytanie i przesyłanie wiadomości e-mail, przekazywanie wyników mogą być wykonywane w dowolnych godzinach. Całkowita ilość codziennej pracy nie przekroczy 4 godzin.

Praca ma charakter hybrydowy. Obecność w biurze (ul. Przemysłowa w Krakowie) jest konieczna w poniedziałki, gdy spotyka się cały zespół oraz dodatkowo drugi dowolny dzień w tygodniu. Bardziej elastyczna forma pracy zdalnej może być zaproponowana osobom z niepełnosprawnościami lub opiekującym się dziećmi.

Wymagania:
Dobre umiejętności komunikacji - osoba na stanowisku powinna być miła, serdeczna i pomocna w stosunku do klientów.
Dobra organizacja pracy - będziesz odpowiadać za organizację badań od przyjęcia zlecenia do przekazania wyników.

Benefity: prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie zdrowotne, elastyczny czas pracy, praca zdalna
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Kraków w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Obsługa klienta / call center

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Bluecare Sp. z o.o.
Konto firmowe
Na Lento.pl od 07 lis 2024
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków