Sekretarka Asystentka Zarządu Personal Assistant

Odświeżone: Wtorek, 13 Maj, 2025  16:27

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Szukam pracy / Stałej
  • Wykształcenie:Wyższe
  • Rok urodzenia:1990
  • Branża:Biuro / Administracja

Opis oferty

Szukam pracy biurowej w charakterze Asystentki Zarządu / Office Managera / Personal Assistant (Osobistej Asystentki) na terenie Krakowa bądź pracy zdalnej. Jestem absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Znam język angielski na poziomie B2 oraz język włoski na poziomie podstawowym.
Posiadam ponad 8-letnie doświadczenie zawodowe. Na poprzednim stanowisku do moich obowiązków należało:
- samodzielna obsługa sekretariatu (prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań, organizacja podróży służbowych, obsługa firmowego e-maila oraz korespondencji pocztowej),
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z zagranicznymi partnerami biznesowymi (Chiny, Włochy, Holandia, Rumunia, Wielka Brytania),
- obsługa programu Comarch ERP Optima (fakturowanie, wprowadzanie faktur zakupowych),
- redagowanie pism, raportów, prezentacji,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji w spółce,
- wsparcie Zarządu w bieżących projektach,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi (księgowość, firmy kurierskie, zaopatrzenie biura),
- wsparcie procesów rekrutacyjnych,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- pełnienie funkcji pełnomocnika ds ISO 9001:2015 w organizacji.

Rozważę również inne propozycje pracy, które odpowiadałyby mojemu doświadczeniu. Interesuję mnie UMOWA O PRACĘ. Wynagrodzenie min. 5000 PLN netto.
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Anna
Konto prywatne
Na Lento.pl od 06 lut 2025
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków