Sekretarka Asystentka Zarządu Personal Assistant
Kraków Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Wtorek, 13 Maj, 2025 16:27
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Szukam pracy / Stałej
- Wykształcenie:Wyższe
- Rok urodzenia:1990
- Branża:Biuro / Administracja
Opis oferty
Szukam pracy biurowej w charakterze Asystentki Zarządu / Office Managera / Personal Assistant (Osobistej Asystentki) na terenie Krakowa bądź pracy zdalnej. Jestem absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Znam język angielski na poziomie B2 oraz język włoski na poziomie podstawowym.Posiadam ponad 8-letnie doświadczenie zawodowe. Na poprzednim stanowisku do moich obowiązków należało:
- samodzielna obsługa sekretariatu (prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań, organizacja podróży służbowych, obsługa firmowego e-maila oraz korespondencji pocztowej),
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z zagranicznymi partnerami biznesowymi (Chiny, Włochy, Holandia, Rumunia, Wielka Brytania),
- obsługa programu Comarch ERP Optima (fakturowanie, wprowadzanie faktur zakupowych),
- redagowanie pism, raportów, prezentacji,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji w spółce,
- wsparcie Zarządu w bieżących projektach,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi (księgowość, firmy kurierskie, zaopatrzenie biura),
- wsparcie procesów rekrutacyjnych,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- pełnienie funkcji pełnomocnika ds ISO 9001:2015 w organizacji.
Rozważę również inne propozycje pracy, które odpowiadałyby mojemu doświadczeniu. Interesuję mnie UMOWA O PRACĘ. Wynagrodzenie min. 5000 PLN netto.
Anna
Konto prywatne
Na Lento.pl od 06 lut 2025
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook