Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

Odświeżone: Wtorek, 21 Styczeń, 2025  08:11

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia

Opis oferty

Rekomendowany zakres tematyczny warsztatu szkoleniowego przedstawia najnowsze standardy obsługi sekretariatu, zbiór zasad i procedur opisujących zachowania, czynności i umiejętności. Dzięki nim możemy być pewni, że nasza obsługa jest solidna, uprzejma, profesjonalna – satysfakcjonująca dla Przełożonego, Współpracowników i Gości Zewnętrznych. Daje ona jednocześnie dodatkową wiedzę i umiejętności Asystentkom / Sekretarkom, dzięki którym podejście do wyzwań dnia pracy zwiększa ich efektywność i zadowolenie.

PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE
Sekretariat jako źródło informacji w Firmie - wyzwania, które się z tym wiążą dla sprawnego przepływu informacji
Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska)
Sekretariat - wizerunek Firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i Firmę?
Pierwsze wrażenie - moje biuro świadczy o mnie i ułatwia mi pracę
Elegancja w miejscu pracy - ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makijaż)
Klient zewnętrzny i Klient wewnętrzny Firmy - standardy obsługi i komunikacji. Sztuka przyjmowania Klientów i współpracowników

MODUŁ II. DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY
System identyfikacji wizualnej
Logo. Strona internetowa
Dbałość o wizerunek firmy w internecie
Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy
Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu

MODUŁ III. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W PRACY SEKRETARIATU
Psychologia komunikacji interpersonalnej - różne style, różne potrzeby
Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych
Komunikacja z przełożonym - jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości
Komunikacja asertywna w sytuacjach trudnych – rola postawy i konsekwencji działania
Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych
Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników

MODUŁ IV. SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU
Przygotowanie zaproszeń, materiałów, raportów
Przygotowanie harmonogramu spotkania
Przygotowanie sali i jej wyposażenia
Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych Power Point
Korzystanie z szablonów
Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców
Optymalizowanie obrazów
Prezentowanie danych na slajdach
Protokołowanie podczas spotkań - jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia i jak przygotować zapis postanowień podjętych na spotkaniu?

MODUŁ V. WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ
Macierz Eisenhowera - umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu
Zasada Pareto, analiza ABC - zarządzanie priorytetami
Własne możliwości i ograniczenia - krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu - prokrastynacja, prawo Parkinsona
Planowanie zadań własnych i przełożonego
Przygotowanie podróży przełożonego

MODUŁ VI. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA
Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej
Budowanie profesjonalnego wizerunku przez telefon
Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych
Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników
Tworzenie profesjonalne korespondencji e-mailowej
Etykieta w korespondencji e-mailowej

MODUŁ VII. SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE
Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie
Wręczanie kwiatów i prezentów
Rodzaje i formy przyjęć biznesowych
Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach
Mowa ciała w pracy
Dress code - ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków