Pracownik Administracyjny do Działu Kadr i Księgowości

Dodane: Piątek, 07 Listopad, 2025  11:02

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Pracodawca: Fracthon Sp. z o.o.

Opis oferty pracy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

- archiwizacja dokumentów kadrowych, w tym teczki osobowe, umowy zlecenia, korespondencja przychodząca i wychodząca;
- wprowadzanie dokumentów zakupowych oraz sprzedażowych do programu SaldeoSmart, wystawianie faktur, rozliczanie kosztów;
- weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym;
- kontrola zobowiązań, należności, raportów kasowych, sprzedaży fiskalnej;
- przygotowywanie raportów na podstawie danych księgowych;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej floty spółki;
- nadzór nad umowami leasingowymi;
- skanowanie i archiwizacja dokumentów.

WYMAGANIA:

- wykształcenie wyższe z zakresu Kadr, Księgowości lub pokrewne;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale księgowości lub/i w dziale kadr;
- znajomość pakietu MS Office (Excel);
- wysoko rozwinięta inicjatywa własna i umiejętność pracy zespołowej;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- dobra organizacja pracy, systematyczność, rzetelność, sumienność i dyskrecja;
- szczery uśmiech i pozytywne podejście do życia.

Mile widziane
- znajomość programu SaldeoSmart, ERP Optima;
- doświadczenie w branży gastronomicznej.

OFERUJEMY:

- Pracę z możliwością rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
- Przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym zespole.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym m.in. lunch, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej lub opieki medycznej, oraz elastyczne godziny
pracy.
Fracthon Sp z o o
Konto prywatne
Na Lento.pl od 28 sie 2019
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków