Młody Menedżer - zarządzanie zespołem, przywództwo, motywowa
Kraków Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Poniedziałek, 30 Czerwiec, 2025 07:45
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia
Opis oferty
Celem szkolenia jest dostarczenie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie kluczowych technik menedżerskich. Uczestnicy poznają praktyczne aspekty zarządzania na początku drogi kierowniczej, tak aby już na wstępie wyrobić w sobie skuteczne nawyki zarządzania i komunikacji z zespołem.Korzyści dla uczestników szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
-zdiagnozować mocne i słabe strony zespołu
-motywować i inspirować pracowników do efektywnej pracy
-rozwijać umiejętności członków zespołu
-efektywnie komunikować się z zespołem
-budować własny wizerunek i autorytet
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. ZMIANA Z PERSPEKTYWY PRACOWNIKA NA PERSPEKTYWĘ MENEDŻERA, CZYLI OD CZEGO ZACZĄĆ?
7 niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
Zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
Najważniejsze działania kierownika na początek
Jak przygotować grunt pod pierwsze działania?
Jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?
MODUŁ II. AWANS PRZEZ REKRUTACJĘ WEWNĘTRZNĄ
Możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
Co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
Pomoc nowemu menedżerowi - zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring
MODUŁ III. JAKIM MAM BYĆ SZEFEM DYREKTYWNYM CZY LIBERALNYM?
Jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania i narzędzia (R1, R2, R3, R4)?
Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika (relacyjny, optymalny, zadaniowy, unikowy, zachowaczy)?
MODUŁ IV. JAK STWORZYĆ ODPOWIEDZIALNY, WSPÓŁPRACUJĄCY ZESPÓŁ?
Jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
Praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
Naprawdę się angażowali
Brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
Ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
Mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczyo błędach, bez ukrytych intencji
Zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień
MODUŁ V. JAK DELEGOWAĆ I ROZLICZAĆ EFEKTYWNOŚĆ PRACOWNIKA?
Błędy w delegowaniu
Praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
Planowanie delegowania
W jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?
MODUŁ VI. JAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI?
Wina i kara vs odpowiedzialność i zaangażowanie
Motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie
Motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej - podejście push vs pull
Motywujące przekazywanie celów
Techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika:
Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania
STAGES
Techniki dyscyplinowania i egzekwowania
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/assets/dokumenty/formularz-zamowienia.pdf
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook