Media Relations - warsztat PR Managera
Kraków / Stare Miasto Pokaż na mapie ›
Odświeżone: Wtorek, 25 Luty, 2025 08:18
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia
Opis oferty
Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu kontaktów z mediami.PROGAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. POZNAJ MEDIA: CZY TRZEBA SIĘ ICH BAĆ?
Podstawowa zasada: zbuduj relacje z dziennikarzami
Dlaczego nie kontaktujemy się z dziennikarzami od Święta?
Wartościowe relacje z mediami jako istotny element budowania wizerunku firmy
Przegląd mediów - gdzie chcesz być widoczny
Media plan - czym jest, jak tworzyć?
Czego potrzebują media?
Budowanie bazy dziennikarzy – po co mi to, jak przygotować?
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, praca na autorskich arkuszach „media plan”
MODUŁ II. KONTAKT Z MEDIAMI: PRZYGOTUJ SIĘ
Jak napisać informację prasową?
Czy Twoja organizacja posiada press room: co to jest, co powinien zawierać?
Jakie inne materiały należy przygotować dla dziennikarzy?
Czy regulamin kontaktu z mediami jest potrzebny w Twojej organizacji?
Jak zorganizować pracę biura prasowego?
Metody pracy: ćwiczenie - „wykreuj newsa”, dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady poszczególnych form komunikacji, praca w grupach, ćwiczenia na tworzenie tytułów oraz leadów, warsztaty pisania na autorskich arkuszach „odwrócona piramida”
MODUŁ III. WYWIADY, WYSTĄPIENIA, KONFERENCJE PRASOWE NIE TAKIE STRASZNE
Personal branding: czyli to media kontaktuj się z Tobą
Wypowiedzi publiczne:
jak się przygotować?
rodzaje wystąpień medialnych,
co zrobić, żeby dobrze ucięli wypowiedź?
nieprzewidziane sytuacje podczas wystąpień
E-PR - współpraca z mediami internetowymi (w tym influencerami)
czy tylko strona www i press room? Jest tego więcej: portale branżowe, Twitter itd.
Organizacja spotkań dla mediów:
konferencja prasowa, briefingi, śniadania prasowe, press tour, eventy
press pack
co zrobić, by media pojawiły się na wydarzeniu?
Patronaty medialne - po co, jak je uzyskać, od jakich mediów?
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study, praca w grupach, warsztaty planowania wybranego spotkania z mediami, warsztat budowania marki eksperta
MODUŁ IV. SYTUACJA KRYZYSOWA: JAK SOBIE PORADZIĆ?
Zarządzanie sytuacja kryzysową
Podręcznik zarządzania sytuacją kryzysową: co powinien zawierać
Kryzysy wizerunkowe w social media: jak przewidzieć, zapobiegać i zarządzać?
Narzędzia 5P do zarządzenia kryzysem?
Narzędzia do monitorowania w internecie: pomoc przed i w trakcie kryzysu.
Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, case study - przykłady dobrze i źle zarządzanych kryzysów, praca w grupach, warsztaty tworzenia podręcznika zarządzania systuacją kryzysową
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/assets/dokumenty/formularz-zamowienia.pdf
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook