Efektywna sprzedaż przez rekomendacje

Kraków / Stare Miasto
Odświeżone: Wtorek, 25 Luty, 2025  08:17

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Usługi / Nauka i Szkolenia

Opis oferty

Jeśli jesteś właścicielem firmy, zapewne twoi handlowcy przekonują Cię, jak trudny jest rynek, jak wielka jest konkurencja i że nie ma szans na wykonywanie planów sprzedaży.
Jeżeli jesteś handlowcem, projektantem, doradcą finansowym, agentem ubezpieczeniowym czy mechanikiem wiesz, że płaci Ci klient i nikt jeszcze nie zarobił za dużo.
A w biznesie nie chodzi o poświecenie jak największej ilości czasu na pracę a o zarobienie największej ilości pieniędzy.
Skąd wziąć więcej (właściwych) chętnych do zapłacenia za nasze usługi czy produkty?
Jeśli opanujesz proces pozyskiwania rekomendacji, będziesz zarabiał więcej i potrzebował mniej czasu na osiągnięcie swoich celów.
Pozyskiwanie rekomendacji nie ma zbyt wiele wspólnego z proszeniem o polecenie nas czy socjotechnicznymi sztuczkami
Rekomendacje to najbardziej efektywna metody rozwoju każdego biznesu- chociaż wielu z nas kojarzy ją tylko z ubezpieczeniami- metoda oparta o odkrycia współczesnej psychologii. Rekomendacje to nie tylko wykorzystanie narzędzi wpływu społecznego, ale przede wszystkim właściwa diagnoza swoich kompetencji, sposobu komunikacji i postawy i celowy proces wykorzystania ich do budowy bazy nowych klientów.

Program szkolenia:

1.Rekomendacja jako narzędzie zwiększające efektywność sprzedaży w każdej branży.

2. Psychologiczne podstawy rekomendowania innych:
-torowanie wstępne i kontraktowanie
-Model Diltsa
-zasady wpływu społecznego.

3. Model POZNAJ:
-jak komunikować i uzasadniać pracę przez rekomendacje
-co dajesz swojemu klientowi i jakie to ma znaczenie w procesie pozyskiwania rekomendacji
-pomijane źródła poleceń w biznesie i jak z nich korzystać
-kim jest klient kwalifikowany
- podstawowe zasady określania cech optymalnego klienta jak i dlaczego generować informacje o osobie, do której jesteś polecony -domknięcie procesu- dlaczego koniec bywa początkiem.

4. Nieświadome czynniki wpływające na efektywność procesu pozyskiwania rekomendacji:
-wpływ neuronów lustrzanych na postawę rozmówcy
-okno Johari- co widzi twój rozmówca co widzisz ty
-model „czworga uszu”- blokady komunikacji w procesie brania rekomendacji.

5. Przydatne narzędzia w planowaniu procesu narzędzia lingwistyczne:
- czemu język wspiera
-bądź nie- twoje starania proces planowania
– podstawowe mierniki czynniki analizy w procesie
-miary efektywności działania.

TRENER: Roman Cieśla
Przeczytaj więcej na: http://szkolenia.avenhansen.pl/trenerzy/roman-ciesla.html

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/assets/dokumenty/formularz-zamowienia.pdf
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków