Absolwent studiów ekonomicznych szuka pracy na pełny etat

Dodane: Poniedziałek, 20 Październik, 2025  19:33

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Szukam pracy / Stałej
  • Wykształcenie:Wyższe
  • Płaca brutto min.:4000 zł
  • Płaca brutto max.:6000 zł
  • Rok urodzenia:1992
  • Prawo jazdy:B
  • Branża:Biuro / Administracja

Opis oferty

Dzień dobry. Poszukuję stałej pracy na pełny etat na terenie Krakowa.

Podejmę pracę w obszarze administracyjno-biurowym, w fundacji, muzeum, stowarzyszeniu, na uczelni, jako sprzedawca-kasjer, fakturzysta, recepcjonista, pracownik obsługi turystycznej, magazynier itd.

Posługuję się językiem angielskim na poziomie średniozaawansowanym B2 oraz językiem niemieckim na poziomie podstawowym A2.

Znajomość programów: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, One Note), Open Office, Libre Office, Windows Live Mail, MS Teams, Zoom, Google Workspace, Esker, SAP (wersje P02, P28, P25), Comarch ERP Optima, Subiekt GT, Optimed, portal Sendit.pl.

Znajomość obsługi urządzeń biurowych: ksero, drukarka, faks, skaner, niszczarka.

Do moich mocnych stron należą: dokładność, skrupulatność, nastawienie na cel, dobra organizacja pracy, zaangażowanie oraz komunikatywność. Jestem osobą, która szybko się uczy, lubi podnosić kwalifikacje, dokształcać się i rozwijać swoje umiejętności. Cechuje mnie wysoka kultura osobista i motywacja, empatia oraz pozytywne nastawienie.
Potrafię pracować w zespole, pod presją czasu oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych, które wymagają szybkiej i dynamicznej reakcji.

Posiadam doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych, prywatnym przedsiębiorstwie, międzynarodowej korporacji, biurze rachunkowym oraz instytucji związanej z kulturą/historią.

Zakres zadań jakie realizowałem:
* obsługa turystów (bezpośrednia)
* kontrola biletów
* obsługa klienta (telefoniczna, mailowa)
* przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofert handlowych
* pomoc w przygotowaniu wniosków do przetargów
* zarządzanie obiegiem korespondencji
* opracowywanie, kontrola formalno-rachunkowa oraz księgowanie faktur
* rozliczanie należności, zaliczek i zobowiązań
* prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami finansowymi
* prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych ośrodka kosztów
* prowadzenie ewidencji środków trwałych
* naliczanie kar umownych
* prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej
* przygotowywanie biegu płatności dla dostawców
* tworzenie kont dostawców i aktualizacja danych (master data) w systemie SAP
* kontakt telefoniczny z dostawcami zagranicznymi w celu potwierdzenia zmiany danych bankowych
* tworzenie raportów i zestawień finansowych
* kontrolowanie wartości magazynowych
* zamykanie miesiąca i roku finansowego ośrodka kosztów
* uzgadnianie sald z dostawcami
* obsługa przypomnień o płatnościach
* przygotowywanie dokumentacji do audytów
* prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów

Dostępność do podjęcia pracy: od 10.11.2025.

Proszę tylko o konkretne propozycje pracy wraz z informacją o lokalizacji.

Interesuje mnie umowa o pracę na pełny etat.

Jestem otwarty na podjęcie pracy niezwiązanej z moim wykształceniem i doświadczeniem zawodowym. Rozważę każdą opcję.

Nie interesują mnie jedynie propozycje typu: akwizycja, telemarketing, "tajemniczy klient", rozdawanie ulotek, ubezpieczenia, obsługa czatów internetowych, "inwestowanie", realizowanie planów sprzedażowych oraz call center.
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Użytkownik Lento
Konto prywatne
Na Lento.pl od 12 mar 2018
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków